Buna nazaran şirket, 2024 yılının birinci altı ayında geçen yılın tıpkı periyoduna kıyasla TMS-29 Enflasyon muhasebesi hariç yüzde 77’lik bir büyüme yakaladı. Altı farklı markasıyla 658 yurt içi ve 113 yurt dışı olmak üzere toplamda 771 faal satış noktasına ulaşan Doğanlar Mobilya Kümesi, 2024 yılının birinci yarısında; 1.7 milyar TL brüt kâr sayısına ulaşarak yüzde 34 brüt kâr marjı elde etti. 2024 yılının 2. çeyreklik periyodunda ise 948 milyon TL brüt kâr sayısına ulaşarak geçen yılın birebir çeyreğine kıyasla yüzde 2.5 puan yükseliş sağladı ve yüzde 35 brüt kâr marjını yakaladı.
Hedefe erken ulaştı
Doğanlar Mobilya Grubu Yönetim Kurulu Lideri İsmail Doğan, “Ekonomide ve mobilya-perakende bölümünde yaşanan tüm zahmetlere karşın, bünyemizde barındırdığımız 6 kuvvetli markamız ve deneyimli üst idaremiz ile aldığımız tedbirler sayesinde bölümde öncü pozisyonda olmaya, satışlarımızı bütçelediğimiz düzeylerde gerçekleştirmeye ve kârlılığımızı muhafazaya devam ediyoruz. Güçlü finansal sonuçlarımız ve sürdürülebilir büyümemiz, satış noktaları tarafında da ek talepler doğurdu. Bu talepler 2024 yılı amaçlarımıza daha erken ulaşacağımızı gösteriyor. Sene başında paylaştığımız 2024 yılı gayelerimizi yakalamak için inancımız tam. Aldığımız tüm bu aksiyonlarla amaçlarımıza ulaşmak için ilerliyoruz” dedi.